לחוויה שבתהליך, התלמידים מתמודדים עם משימות אינטלקטואליות הכוללות קריאה, חקר, כתיבה והצגה בפני קהל בתכנים שהינם חלק

בלתי נפרד מתכניות הלימודים

 

מערכת החינוך ניצבת בפתחו של עידן חדש - עידן המעודד גיוון, יצירתיות  ו"יציאה מהקופסה". סביר להניח שבעתיד הקרוב נחזה בפריחה של דגמים אחרים וכן ברעיונות נוספים ויצירתיים שיפותחו 

במשרד החינוך הבינו כי פייסבוק משמש סביבה מוכרת לתלמידים שבה הם מרגישים בנוח, וכי ניתן לנצל אותה למטרות לימודיות. סביבה זו מזמנת חיבור מסוג אחר בין מורה המקצוע לבין הלומד ותכני המקצוע. חיבור המתבצע מעבר לשעות ההוראה הפורמליות ואף מעבר לתכנית הלימודים המקובלת
יתרונה של הקבוצה הוא באפשרות לשמור על התכנים הנכתבים בה חסויים ובאפשרות להעלות מאגר קבצים אשר ישמשו את הקבוצה

מיומנות הדיבור בציבור נשענת במידה רבה על מימד אישיותי של ביטחון עצמי בעמידה מול קהל וחוסן נפשי בהתמודדות עם ביקורת ועמדות שונות, אולם היא ניתנת לפיתוח ולשיפור מתמיד. טיפוח המיומנות בא לידי ביטוי בשיפור היכולות לעמידה מול

הקהל, לבניית טיעון משכנע ולהעברתו

באופן רהוט וממוקד

יאנוש קורצ'אק הוא דמות שעם השנים מעמדה כסמל רק הולך ומתעצם. כבר מגיל ילדות מלמדים אותנו על האיש שאיחד את גורלו עם גורל תלמידיו, גם כשיכול היה לבחור אחרת. תחומי עיסוקיו השונים כרופא, סופר ומחנך, העניקו לו חכמת חיים רבה ומגוונת

ב – 20 בנובמבר 1989 אישרה עצרת האו"ם את אמנת זכויות הילד, מאז בכל שנה בתאריך ה – 20 בנובמבר, מציינים בכל העולם את יום הילד הבינלאומי

העולם סביבנו משתנה בקצב מהיר, אתגרים חדשים ניצבים בפני החברה בכלל ובפני בתי הספר בפרט. הצורך בקידום חדשנות ויזמות בבתי הספר הולך וגובר. שאיפתנו כחברה היא לטפח את יכולתה של מערכת החינוך לעבור תהליכים של התחדשות ולקדם יזמות ויצירתיות, כדי להיות מאתגרת לילדינו, מחוברת לעולמם ובעלת יכולת לציידם במידע ובמיומנויות ההכרחיים לתפקודם בחברה